گلزن‌تر از دایی و رونالدو؛ سردار رکورد ایرانی‌ها را پس می‌گیرد؟

عملیات غیر ممکن شکستن رکورد دایی، توسط رونالدو ممکن شده و کاپیتان تیم ملی پرتغال در کمترین فاصله با او قرار دارد. اگر اتفاق عجیبی نیفتد، رونالدو احتمالا رکورد دایی را می‌شکند و تبدیل به بهترین گلزن ملی فوتبال خواهد شد. با این حال، خیلی از ایرانی‌ها امیدوارند مانعی، بتواند سر راه اعجوبه پرتغالی شود.

کد خبر : 78
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲:۳۴
گلزن‌تر از دایی و رونالدو؛ سردار رکورد ایرانی‌ها را پس می‌گیرد؟

عملیات غیر ممکن شکستن رکورد دایی، توسط رونالدو ممکن شده و کاپیتان تیم ملی پرتغال در کمترین فاصله با او قرار دارد. اگر اتفاق عجیبی نیفتد، رونالدو احتمالا رکورد دایی را می‌شکند و تبدیل به بهترین گلزن ملی فوتبال خواهد شد. با این حال، خیلی از ایرانی‌ها امیدوارند مانعی، بتواند سر راه اعجوبه پرتغالی شود. امید دیگر ایرانی‌ها، به بازیکنی است که شانس بالایی برای پس گرفتن این رکورد خواهد داشت.

سردار آزمون، بهترین گلزن فعلی تیم ملی و پنجمین گلزن تاریخ ایران است. او در سن ۲۴ سالگی، ۲۹ گل ملی زد که آخرینش در بازی آخر تیم ملی مقابل هنگ کنگ بود. نکته امیدوار کننده درباره آزمون، سن او در زمان رسیدن به این تعداد گل ملی است. آزمون تقریبا ۲۴ سال و ۸ ماه دارد. علی دایی وقتی به سن آزمون رسید، فقط ۷ گل ملی داشت. کریستیانو رونالدو هم تا این سن، ۲۲ گل زده بود. یعنی در حال حاضر آزمون، حداقل در سن مشابه از هر دوی آن‌ها جلوتر قرار دارد. او در اوج آمادگی هم هست اما موضوع هم، توانایی ادامه این مسیر تا سن بالا، در حد دایی و رونالدوست. تفاوت اصلی او با این دو نفر شاید، در زمینه انگیزه برای بالا بردن تعداد گل‌های ملی باشد. آزمون در سال ۲۰۱۸، فقط ۲ گل ملی زد که آمار بسیار ضعیفی است. دلیل اصلی این آمار، وضعیت روانی آزمون بود که باعث شد پس از جام جهانی، بازی‌های ملی را موقتا کنار بگذارد و حتی پس از بازگشت، تا جام ملت‌ها طول کشید تا به فرم خوبش برگردد.

نکته دیگر، استفاده نکردن آزمون از بازی‌هایی است که تعداد گل ملی او را بالا می‌برند. رونالدو این هفته، ۴ گلش را %A

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.