هیچ مشکل امنیتی در مرزهای آذربایجان غربی وجود ندارد

فرمانده ناجا: هیچ مشکل امنیتی در مرزهای آذربایجان غربی وجود ندارد عهد خبر: فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: هیچ مشکل امنیتی در مرزهای کشور به خصوص در مرزهای آذربایجان غربی نداریم. سردار اشتری، فرمانده کل ناجا در حاشیه بازدید از مرزهای آذربایجان غربی ،مرزهای ایران و کشورهای همسایه را مرزهای صلح و دوستی عنوان

کد خبر : 186
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲

فرمانده ناجا:

هیچ مشکل امنیتی در مرزهای آذربایجان غربی وجود ندارد

عهد خبر:

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: هیچ مشکل امنیتی در مرزهای کشور به خصوص در مرزهای آذربایجان غربی نداریم.

سردار اشتری، فرمانده کل ناجا در حاشیه بازدید از مرزهای آذربایجان غربی ،مرزهای ایران و کشورهای همسایه را مرزهای صلح و دوستی عنوان کرد وگفت : بیشتر از اینکه مرزهایمان جنبه امنیتی داشته باشد باید جنبه اقتصادی داشته باشد و این روند ادامه داردو پیشرفت خوبی داشته ومرزهای دو کشور باید باعث رشد و پیشرفت مردم دوکشور و ارتقا معیشت مرزنشنیان ما شود.

وی به تجهیز مرزها و مرزبانی به تجهیزات نوین الکترونیکی و الکترو اپیتیکی اشاره کرد و افزود: موضوع هوشمند سازی یکی از اهداف ما است تا بتوانیم از تجهیزاتمان به سمت پاسگاههای هوشمند و در اختیارگرفتن تجهیزاتی که به جا ی نفر ها بتوانند بخشی از ماموریتهای محوله را انجام دهند حرکت کنیم.

گفتنی است که ؛ مرزهای آذربایجان غربی یک کریدور اقتصادی و محور توسعه برای سرمایه گذاری است و این استان با داشتن هزار کیلومترمرز مشترک با کشورهای ترکیه عراق و جمهوری آذربایجان جزو 5 استان امن کشور محسوب می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.