علی علیزاده

برگزاری جلسه هیئت‌رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

جلسه هیئت‌رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز یکشنبه 28 شهریور برگزار شد.
کد خبر : 192
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

برگزاری جلسه هیئت‌رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

عهد خبر:

جلسه هیئت‌رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میر محمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ملک‌دار رئیس حوزه ریاست مرکز خدمات در شامگاه یکشنبه 28 شهریور در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از روابز عمومی مجمع ، در این دیدار حجت‌الاسلام‌ والمسلمین فرخ‌فال بر ضرورت همفکری میان نهادها و تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی طلاب، فضلا و اساتید ارجمند تأکید و با برشمردن برخی مشکلات در این زمینه، برنامه‌ریزی منسجم را یکی از راه‌های رفع مشکلات یاد کرد.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر حفظ کرامت حوزه‌های علمیه و روحانیت محترم ابراز کرد: از اصلی‌ترین امور این است که خدماتی که ارائه می‌شود در راستای اهداف آموزشی، تهذیبی و فعالیت‌های اجتماعی حوزه و روحانیت صورت پذیرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از نگاه و همت حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرمحمدی در تصدی و مسئولیت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، ایشان را فردی فعال، خوش‌فکر و دغدغه‌مند دانستند.

در ادامه این جلسه اعضای هیئت‌رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین مشکلات، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را با توجه به ارتباطی که با طلاب، فضلا و اساتید محترم دارند را بیان کردند.

در پایان این جلسه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میرمحمدی با ابراز خرسندی از برگزاری جلسه مذکور و مرور مباحث و موضوعات طرح‌شده در جلسه، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز خدمات ارائه دادند.

رئیس مرکز خدمات هم‌اندیشی، همکاری و پیگیری مطالبات را از وظائف آن مرکز دانست و افزود: تمام همت ما بر این است تا بهترین خدمات با آسان‌ترین روش به حوزویان محترم ارائه گردد و در همین راستا طرح‌ها و برنامه‌های مناسبی را برای حوزه‌های علمیه سراسر کشور آماده کرده‌ایم و از همان آغاز مسئولیت در سطوح مختلف پیگیری‌های لازم صورت گرفته است که برخی از آن‌ها اجرا شده‌‌اند.

میرمحمدی تشکیل جلسات منظم میان مسئولین مرکز خدمات و اساتید را مهم دانست و اضافه کرد: با همکاری مجمع عمومی جامعه مدرسین کارگروهی جهت ارائه خدمات بهتر و رفع مشکلات، تشکیل می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.